PROJEKTY

  • dziupla przed

    DZIUPLA

    Ten projekt ma mało wspólnego z mechaniką... to zdjęciowy zapis remontu starego lokalu w Szopienicach który był zapyziałą dziurą, a po drobnym apgrejdzie był naszą siedzibą przez ponad pięć lat.

  • zebra przed

    ZEBRA

    A właściwie zeberka. Taką nazwę dostał Range Rover który wiosną przyjechał na lawecie prosto z Niemiec ze zleceniem: zróbcie tak, żeby ukończył rajd Berlin-Wrocław... Jak to zrobić? To elementarne... silnik 300tdi odrobinę dopieszczony, skrzynia R380+defenderowy reduktor LT230, komplet Maxi-Drive do obu mostów, podwójne bilsteiny na każde koło, sprężyny OME +2", bodylift +2", wyciągarka z syntetycznym "drutem" i wiele innych rozwiązań... Szczegóły po rajdzie.

  • SERIA

    Czyli jak ze 109 SIII 2.5d na parabolach zrobić 109 SIII z 200tdi, skrzynią i reduktorem defendera, mostami RR z detroitem i półosiami salisbury z tyłu, oraz na...sprężynach [+2"HD King Spring]. Projekt w toku. Zawias i mosty już są, teraz konwersja zespołu napędowego...

  • NAS

    absolutny rekord zwały czasowej... czyli mrożąca krew historia o tym jak czesławowi od zimowej nudy pomieszało rozum i przy użyciu laptoka kupił na aukcji w Texasie disco 4.0 z postanowieniem sprowadzenia go do kraju, oraz o tym co z tego wynika poza konkluzją, że import aut ze stanów to sport dla bardzo cierpliwych i bardzo...bardzo wyluzowanych...

  • CLASSIC

    czysta, łatwa i przyjemna konwersja poniewierającego gazojeba v8 w automacie na 200tdi w manualu. Oczywiście na bazie Range Rovera Voque 1986